loading...
به فیسبوک فارسی خوش امدید
amiralimirsharifi بازدید : 7 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

آنگاه که غرور کسی را له میکنی...


آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران میکنی...


آنگاه که شمع امید کسی را خاموش میکنی...


آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری...


آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی...


آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری...


می خواهم بدانم دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی!!!


 تا برای خوشبختی خودت دعا کنی...؟

 

دانشجویی به استادش گفت:
 استاد! اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم او را عبادت نمی کنم.

  استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت: آیا مرا می بینی؟

 دانشجو پاسخ داد: نه استاد! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.

 استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت: تا وقتی به خدا پشت کرده باشی او را نخواهی دید!

موندم اگه خدا یه لحظه پشت كنه بهم چی میشه...

 





 

از این که از حرفام برداشت بد کنن خیلی بدم میاد . از اون بد تر وقتیه که همینو خورد خورد بهت بگن . بد ترم میشه وقتی تو خلوت به سادگیت بخندن . بهت این احساسو میدن که ارزشتو براشون از دست دادی . وقتی بین تو با حتی تازه از راه رسیده ها فرق میذارن ، می فهمی . وقتی سوت میزنن تا حرفاتو نشنون ، متوجه میشی . وقتی وانمود میکنن تو رو نمیشناسن . وقتی اکراه دارن حتی جواب سلامتو بدن . وقتی فکر میکنن تمام خاطرات تلخشون فقط به خاطر توئه ... خب تو بودی اذیت نمیشدی ؟

 


اگر روزی داستانم را نقل کردی بگو:


بی کس بود اما کسی رو بی کس نکرد...


تنها بود اما کسی رو  توی تنهایی باقی نذاشت....


دلشکسته بود اما دل هیچ دوست و دشمنی رو نشکست.....


کوه غم بود ولی تلاش کرد و نقاب زد ولی کسی رو غمگین نکرد........


و شاید بد بود ولی بدی کسی رو نخواست چه برسه به اونی که واسش همه کس بود…

 

 

از: خدا
به : تو
تاریخ : امروز
موضوع : خودت
رفرنس نامه : زندگی
من خدا هستم امروز می خواهم به تمامی مشکلات تو رسیدگی کنم به کمک تو هم نیازی ندارم پس روز خوبی داشته باشی ..!
من دوستت دارم و بخاطر داشته باش وقتی شرایط بنحوی هستند که تو نمی تونی از پس مشکلاتت بربیای اصلا سعی نکن که خودت پی راه حل باشی بلکه اونها را بعهده خداوند بگذار …!
زمانش که برسد خودم رسیدگی می کنم ، تمامی مشکلات حل می شوند اما در زمانی که من تعیین می کنم نه زمانی که تو می خواهی .. !
وقتی که مشکلت رو پیش من می فرستی دیگه دلیلی برای نگرانی نیست بجای نگرانی روی چیزهایی تمرکز کن که الان توی زندگیت داری.
حالا امروز یک روز خوب خواهی داشت.

 



 

 




 




 

 

پروردگارا!

             

داده هایت ، نداده هایت و گرفته هایت را شکر می گویم

                            

چون داده هایت نعمت ،


نداده هایت حکمت


و گرفته هایت امتحان است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 277